خانه اکسل

خانه اکسل مرجعی برای ارائه فایل های آماده اکسل و انجام پروژه اکسل از جمله حسابداری ، انبارداری ، فروش و تمام پروژه های تحلیلی و آماری شماست.

خانه اکسل

خانه اکسل مرجعی برای ارائه فایل های آماده اکسل و انجام پروژه اکسل از جمله حسابداری ، انبارداری ، فروش و تمام پروژه های تحلیلی و آماری شماست.

خانه اکسل

* آموزش و تبادل اطلاعات در زمینه نرم افزار پرقدرت اکسل
* انجام تمام پروژه های تحت اکسل
* طراحی انواع سیستم هوشمند تحت اکسل
* ارائه کننده محصولات هوشمند تحت اکسل
* ایمیل : excelp4@gmail.com
* وبسایت جدید ما : https://excelit.ir/

تبلیغات

آخرین نظرات

  • ۱۹ بهمن ۰۲، ۱۸:۰۳ - مهرداد
    1

تحلیل مالی کسب و کار

چهارشنبه, ۷ مهر ۱۳۹۵، ۰۳:۳۹ ب.ظ

مدل تحلیل کسب و کار

با سلام

برای شروع یک کسب و کار خدماتی و یا اطلاع از سودآوری کسب و کارمان نیاز به یک مدل تحلیلی که هزینه ها و درآمد را مطابق با تعداد دستگاه و تعداد تقاضا بررسی کند بسیار ضروری است .

اگر هنوز کسب و کار ایجاد نشده که با استفاده از این مدل می شود به میزانی درصد ریسک ورود به بازار را کاهش داد و اگر هم در حال انجام فعالیت هستید می توانید با استفاده از این مدل کسب وکارتان را ارتقا دهید و از جایگاه خود مطلع شوید .

این فایل یک مدل تحلیل کسب و کار است که با استفاده از what if analysis تهیه شده و تعداد هشت دستگاه را در چهار مورد میزان تقاضا بررسی می کند. کافی است که بجای اعداد هزینه ها و درآمد ، اطلاعات مربوط به کسب و کار خودتان را وارد نمایید.


دریافت فایل مدل تحلیل کسب وکار
عنوان: فایل اکسل تحلیل کسب وکار
حجم: 15 کیلوبایت

 



نظرات  (۱)

سپاس گذارم از اشتراک گذاری

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی