خانه اکسل

خانه اکسل مرجعی برای ارائه فایل های آماده اکسل و انجام پروژه اکسل از جمله حسابداری ، انبارداری ، فروش و تمام پروژه های تحلیلی و آماری شماست.

خانه اکسل

خانه اکسل مرجعی برای ارائه فایل های آماده اکسل و انجام پروژه اکسل از جمله حسابداری ، انبارداری ، فروش و تمام پروژه های تحلیلی و آماری شماست.

خانه اکسل

* آموزش و تبادل اطلاعات در زمینه نرم افزار پرقدرت اکسل
* انجام تمام پروژه های تحت اکسل
* طراحی انواع سیستم هوشمند تحت اکسل
* ارائه کننده محصولات هوشمند تحت اکسل
* ایمیل : excelp4@gmail.com
* وبسایت جدید ما : https://excelit.ir/

تبلیغات

آخرین نظرات

  • ۱۹ بهمن ۰۲، ۱۸:۰۳ - مهرداد
    1

نمونه فاکتور فروش اکسل

شنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۴، ۰۴:۰۰ ب.ظ

فاکتور فروش

سلام دوستان عزیز

یکی از توانایی های اکسل که واقعا برای کاربرها خیلی لذت بخش و در عین حال کاربردی هست توانایی ایجاد فاکتور های هوشمند با یک فرمت دلخواه است.

امروز ما یک فایل برای شما تهیه کردیم که یک نمونه از این فاکتور ها رو نمایش میده امیدوارم مورد استفاده باشه.

استفاده از این فایل با ذکر منبع بلامانع است.

دریافت سیستم فاکتور فروش
عنوان: فاکتور فروش
حجم: 18.4 کیلوبایت

شما می توانید با کلیلک روی " نظر " در قسمت پایین این مطلب هرگونه سوال و نظری را با ما در میان بگذارید.

نظرات  (۱۸)

سلام
از زحمات شما و وبلاگ با ارزشتون واقعا ممنونم.
بنده در خصوص این فایل (فاکتور فروش ) میخواستم ویرایشش کنم که نتونستم.
اگر آنچه را میخواهم توضیح بدهم امکانش هست برام طراحی کنین؟
پاسخ:
سلام.
ممنونم از همراهی شما.
اگر می خواهید تغییراتی در همین فایل بدهید و نیاز به کمک دارید . بله .
هر سوالی دارید بپرسید من در خدمت شما هستم.
با سلام و خسته نباشید
ببخشید من می خواهم بدونم که شما در فاکتور فروشتون که باید کالا را انتخاب کرد چطور در شیت انبار کالا ها رو انتخاب کردید. که اگر سطری به آن ها اضافه شود آن سطر را هم جزو لیست کشویی می داند و تا در سطری چیزی ننویسیم آن سطر را به حساب نمی آورد.
ممنون

پاسخ:
با سلام
برای اینکار از محدوده پویا استفاده شده که آموزشش اینجا هست :

ایجاد محدوده پویا برای نمودارها

پس از ایجاد محدوده پویا ، در سلول مورد نظر با استفاده از ویژگی list دیتاولیدیشن(که تمام آموزش های مربوط به data validation در وبلاگ موجوده) می توانید محدوده رو ارجاع بدید.
موفق باشید.
با عرض مجدد سلام و خسته نباشد به شما مدیر سایت خانه اکسل
من یه سوال دیگر دارم شما در دفتر معین کاری کردید که سلول ها تا محدوده خاصی پیدا هستند مثلا تا ستون e و سطر 23 و در واقع بعد از آن سلول ها تمام می شوند من خواهم بدانم که چه طور این کار را کرده اید.
به تشکر
پاسخ:
با سلام
آخرین ستونی که می خواهید بعد از آن ستون های دیگر مخفی شود را انتخاب کنید و کلیدهای ctrl+shift را نگه دارید سپس فلش سمت چپ را فشار دهید تا تمام ستون ها انتخاب شود.
سپس بر روی ستون های انتخاب شده کلیلک راست کنید و گزینه hide را انتخاب نمایید تا تمام ستون ها مخفی شود.
برای سطر ها هم آخرین سطر را انتخاب و پس از نگه داشتن ctrl+shift فلش سمت پایین را فشار دهید تا تمام سطر ها انتخاب و باقی کارها را مثل توضیحات بالا انجام دهید.

با سلام و احترام و خسته نباشید
من اکسل 2007 دارم و فایل فاکنور شما باز نشد آیا باید ورژن بالاتر نصب بشه روی سیستم؟
از لطف شما ممنوم
بی نهایت برایم مفید بود
پاسخ:
موفق باشید دوست عزیز
۲۰ بهمن ۹۴ ، ۱۱:۳۶ مرتضی جربان
با سلام و درود خدمت شما عزیزان که با راه اندازی این سایت درجهت آگاهی و رفع مشکلات کاربران اقدام مینمایید

بسیار مطالب آموزنده و مفید است 
با تشکر فراوان

پاسخ:
سلام
ممنون از همراهی شما دوست عزیز.

ممنون مفید بود
سلام
ممنون از سایت خیلی خوبتون.یک سوال داشتم!
من اگر بخواهم یک جنس جدید وارد کنم که قبلا تعریف نشده .چه کاری باید انجام بدم؟
پاسخ:
سلام.سپاسگذارم.برای اینکار کافی است در شیت اول بعد از آخرین مقدار جدول ، مورد جدید را تایپ نمایید تا به جدول اضافه شود.
با سلام  و خسته نباشید.
من یک فاکتور در اکسل درست کردم و در آن تخفیف لحاظ کردم. حالا میخواهم فرمولی در سلول تخفیف بنویسم که اگر حاصل جمع بیشتر یا مساوی 500000 شود تخفیف را در نظر بگیرد. میخواستم ببینم چه فرمولی بنویسم .     ممنونم ازشما
پاسخ:
باسلام
با استفاده یک IF ساده به راحتی می توانید اینکار را انجام دهید . توضیح ساده این فرمول در بخش فرمول ها موجود است.

در قسمت فاکتور نمیشه ردیف اضافه کرد و وقتی اضافه میکنم فرمتش با ردیف های دیگه فرق میکنه میشه راهنماییی کنین؟
پاسخ:
با سلام
ابتدا سطر را درج نمایید سپس فرمول ها را به پایین درگ کنید و مانند سطرهای قبلی سلول ها را MERGE کنید در قسمت مجموع هم می بایست محدوده را افزایش دهید.


سلام وخسته نباشید
من میخواستم کلمه ریال رو درشیت تولیدات حذف وبجای اون دلار درج کنم وسوال دومم اینکه چطورتعداد ردیفهای فاکتورروبااعمال فرمولهااضافه کنم وسوال سوم اینکه هرکاری میکنم نمیتونم انگلیسی بنویسم اعداد رو ؟
ممنون
سلام خیلی از این فاکتور استفاده کردیم ممنون . فقط اگر لطفا کنید دوتا تغییر درش بدهید یکی اینکه قیمت کل بدون محاسبه تخفیف را هم نشان دهد
دوم اینکه سطر های بیشتری داشته باشد مثلا حداقل 20 سطر داشته باشد.ممنون
پاسخ:
سلام بله حتما در اسرع وقت انجام میشه.
ممنون از همراهی شما

سلام خیلی از این فاکتور استفاده کردیم ممنون . فقط اگر لطفا کنید یه تغییر درش بدهید  اینکه قیمت کل بدون محاسبه تخفیف را هم نشان دهد

با تشکر
۱۹ آذر ۹۶ ، ۱۹:۱۳ حسین خالصی
سلام . این فاکتور خیلی عالی بود . من کمی از اکسل سر در میارم و با کمک زیر ساخت فاکتور شما یه فاکتور خیلی خیلی عالی درست کردم که 8 سال پیش باید اینکار رو میکردم . شما واقعا عالی هستین و همیشه دعا گوی شما طراح عزیز هستم .
پاسخ:
سلام ممنون از لطف شما
سلام وقتتون بخیر.آیا فایل اکسلی برای محاسبه حداقل مسیر بین چندین فروشگاه هم وجود داره؟(مربوط به تحفیق در عملیات2، رشته صنایع)
پاسخ:
سلام میتونیم طراحی کنیم . در صورت تمایل با ما در تماس باشید.
سلام
یه حواله انبار ساختم میخواستم شماره حواله اتوماتیک بزنم که هر وقت فاکتور بسته یا سیو میشه شماره حواله تغییر کنه آیا همچین چیزی ممکنه یا نه ؟
ممنون میشم کمک کنید.
سلام و ممنون از فایلهای خوبی که طراحی کردید دنبال ایده گرفتن از یک سری فایل بودم تا بتونم کارم رو انجام بدم و واقعا فرمهای شما عالی هستن ممنون که اونها رو در اختیار همه قرار دادین

چرا در گزارش بین دو تاریخ اگر بنویسیم از تاریخ 1402/01/01 تا 1402/05/02را قبول نمیکند. لطفا راهنمایید کنید.ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی