خانه اکسل

خانه اکسل مرجعی برای ارائه فایل های آماده اکسل و انجام پروژه اکسل از جمله حسابداری ، انبارداری ، فروش و تمام پروژه های تحلیلی و آماری شماست.

خانه اکسل

خانه اکسل مرجعی برای ارائه فایل های آماده اکسل و انجام پروژه اکسل از جمله حسابداری ، انبارداری ، فروش و تمام پروژه های تحلیلی و آماری شماست.

خانه اکسل

* آموزش و تبادل اطلاعات در زمینه نرم افزار پرقدرت اکسل
* انجام تمام پروژه های تحت اکسل
* طراحی انواع سیستم هوشمند تحت اکسل
* ارائه کننده محصولات هوشمند تحت اکسل
* ایمیل : excelp4@gmail.com
* وبسایت جدید ما : https://excelit.ir/

تبلیغات

آخرین نظرات

  • ۱۹ بهمن ۰۲، ۱۸:۰۳ - مهرداد
    1

دانلود رایگان دفترچه تلفن هوشمند اکسل

شنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۴۷ ق.ظ

دفترچه تلفن

سلام به همه

برای شما عزیزان و تمام شرکت هایی که تصمیم دارند از امروز یک دفترچه تلفن منظم با قابلیت جستجوی متغیر داشته باشند یک فایل تهیه شده.

مزیت این فایل این هستش که در عین سادگی می تونه با فاکتور دلخواه شما عبارتی که دنبالش هستید رو اعم از شماره تلفن ، آدرس  ، ایمیل و ... پیدا کنه.

ضمنا شما می توانید از شیت تنظیمات "جستجو براساس" و "مورد جستجو" را به دلخواه خود تغییر دهید .همچنین می توانید ستونی را اضافه و یا حذف کنید .

 توجه کنید که موارد تعریف شده می بایست با نام ستون های دفترچه تلفن یکی باشد.

استفاده از این فایل با ذکر منبع بلامانع است.

دریافت دفترچه تلفن هوشمند-نسخه جدید

عنوان: دفترچه تلفن اکسل

حجم: 20 کیلوبایت

شما می توانید با کلیلک روی " نظر " در قسمت پایین این مطلب هرگونه سوال و نظری را با ما در میان بگذارید.

نظرات  (۴۵)

سلام 
نحوه استفاده از این فایل را لطف میکنید به ایمیلم بفرستید .
ممنون .
پاسخ:
سلام به شما.
به صورت کلی نحوه استفاده از این فایل این هستش که شما در جدول پایین فایل در هر ردیف اطلاعات خود را بر اساس ستون ها اضافه کنید.
سپس می توانید از قسمت "جستجوی موارد دلخواه" با تعیین "جستجو براساس " و "مورد جستجو" به اطلاعات ثبت شده خود دسترسی پیدا کنید.
حالا اگر شما سوال دیگری دارید بپرسید که در همین قسمت پاسخ داده شود چون ممکن است شخص دیگری سوال مشابه شما داشته باشد.
ممنون از همراهی شما.
فیلد جستجو کار نمیکنه به محض اینکه فایل اکسل رو enable میکنم فیاد جستجو "موجود نیست" میشه

پاسخ:
با سلام خدمت شما
ببینید این فایل از دو بخش تشکیل شده :
بخش اول ورود اطلاعات : شما می بایست اطلاعات را در تیبل با توجه به ستون های تعریف شده وارد کنید.
بخش دوم جستجو موارد دلخواه : شما می بایست ابتدا در قسمت "جستجو براساس" از فیلدهای تعریف شده که شامل : نام ، نام خانوادگی و... می شود یکی را انتخاب سپس جلوی آن عبارت مورد نظر را تایپ کنید و در آخر در سطر دوم از قسمت "مورد جستجو" از فیلدها یکی را انتخاب کنید تا اطلاعات برگردانده شود. مثلا از قسمت "جستجو براساس" فیلد نام انتخاب و عبارت محمد تایپ می شود حال اگر از قسمت" مورد جستجو "فیلد تلفن منزل انتخاب شود میبینیم که اطلاعات برگردانده می شود.
** نبود اطلاعات در تیبل موجوب برگرداندن عبارت "موجود نیست" می شود.
** انتخاب نکردن "مورد جستجو" پس از انتخاب و تایپ "جستجو براساس" موجوب برگرداندن عبارت "موجود نیست" می شود.

سلام  برنامه دفترچه تلفن عالی بود دمتون گرم دقیقا همون چیزی که میخواستم شما رو حتما به دوستام توصیه میکنم 
پاسخ:
سلام
خوشحالم که از فایل ها استفاده کردید.
ممنون از همراهی شما.
با سلام
بابت فایل عالیتون تشکر.دوتا سوال داشتم اگه لطف کنید پاسخ بدید ممنون میشم.

1) تعداد شماره های من از تعداد سطرهای شما بیشتر ولی وقتی سطر اضافه میکنم داخل جستجو دیگه پیدا نمیکند تا یه محدوده ای پیدا میکند چرا؟

2) میخام بجای تلفن منزل، شماره منزل بذارم اسمشو عوض میکنم ولی در قسمت جستجو چطور عوض کنم؟

خیلی تشکر
پاسخ:
سلام خدمت شما همراه عزیز
* در جواب سوال اول : در این فایل از تیبل یا همان جدول استفاده شده برای تغییر سایز جدول هر کدام از سلول های جدول را select کنید تا tab تیبل یعنی table tools در منو ظاهر شود از تب جدید و از قسمت properties گزینه resize table را انتخاب کنید . در پنجره ظاهر شده می توانید محدوده را به اندازه دلخواه تغییر دهید.
* در جواب سوال دوم : ستون j و m را به صورت کامل انتخاب کنید بعد از select کلیک راست کنید و گزینه unhide را انتخاب نمایید در دو ستون تازه مشخص شده اطلاعات را به صورت دلخواه تغییر دهید.
موفق باشید

ببخشید در سوال دوم بجای تلفن منزل میخوام همراه بذارم....
همه این کاهایی که گفتید رو انجام دادم اما باز هم موجود نیست میزنه
پاسخ:
با سلام
فایل رو همونطور که هست به ایمیل ذکرشده در سایت (excelp4@gmail.com) ارسال کنید.
نتایج بررسی اعلام میشه.
با سلام

من ازتون بابت این فایل خیلی سپاسگذارم
من میخام ازاین فایل  اکسل برای شماره  پرونده  دانش آموزان مدرسه استفاده کنم
من میخام در این فایل  از چهار ستون شماره پرونده- نام- نام خانوادگی- نام پدر  استفاده کنم
من دو مشکل دارم
1- وقتی اسامی ستونها رو عوض میکنم در بالا قسمت جستجو تغییر نمیکنه

2- چون تعداد پرونده ها خیلی زیاده اسامی تکراری هم زیاده ولی در جستجو یک نتیجه رو نشون میده
آیا امکان داره جستجو بر اساس دو ستون انجام بشه نه یک ستون مثلا هم نام هم نام خانوادگی بعد شماره پرونده نشون داده بشه؟



۲۲ دی ۹۴ ، ۱۰:۰۷ شرکت آمیتیس
با سلام 
بنده از تلفن هوشمند شما استفاده کردم ولی به دلیل کاربردی که در شرکت داریم بعضی از آیتم ها مورد نیاز این شرکت نمی باشد پس بنابراین بنده آن را بر اساس کاربرد شرکت عوض کردم اما این نرم افزار قابلیت این را ندارد که قسمت جستجو راتغییر دهد لطفا راهنمایی بفرماید یا در صورت تمایل شماره تلفن خود را در ایمیل قرار داده تا با شما در خصوص این مشکل تماس گرفته شود.
با تشکر
پاسخ:
سلام
ستون j و m را به صورت کامل انتخاب کنید بعد از select کلیک راست کنید و گزینه unhide را انتخاب نمایید در دو ستون تازه مشخص شده اطلاعات را به صورت دلخواه تغییر دهید.
سپس نام ستون های جدول را به نام موارد مورد نظر تغییر دهید.
جهت برقراری تماس می توانید از طریق "تماس با ما" که در منوی بالای هر صفحه موجود می باشد اقدام کنید.
موفق باشید

بابت فایلتون ممنونم.میخواستم ببینم میشه ستونی رو اضافه کرد که تو جستجو هم بیاره؟
پاسخ:
سلام
فایل را بار دیگر دانلود کنید. سپس ستون مورد نظر را به دفترچه اضافه کنید.(به گونه ای که شامل تیبل موجود در صفحه شود.)
در نهایت به شیت تنظیمات رفته و اطلاعات ستون جدید را اضافه کنید .
موفق باشید.
ممنون از سایتتون،اگه مخاطبی شماره تلفن چندتا داشته باشه چطوری میشه این مشکل رو حل کرد؟؟
پاسخ:
با سلام .
ابتدا فایل را بار دیگر دانلود کنید.
با فرض اینکه شما می خواهید برای هر نفر تا حداکثر 3 شماره تلفن اضافه کنید به این شکل عمل کنید :
نام سه ستون را به این شکل تغییر دهید : تلفن1 ، تلفن2 ، تلفن3
سپس به شیت تنظیمات رفته و در قسمت مورد جستجو (تلفن1 ، تلفن2 ، تلفن3 ) را اضافه کنید.
اینکار را برای هر تعداد شماره تلفن میتوانید انجام دهید.
موفق باشید.

یه سئوال دارم 
شماره های موبایل رو وقتی با صفر وارد میکنم ولی بعد که tab رو می زنم بدون صفر نمایش داده میشه. مشکل از کجا میتونه باشه. ممنون از فایل پرکاربردتون
پاسخ:
دوست عزیز ستون شماره ها را انتخاب کنید سپس کلیک راست کنید و به format cells بروید و فرمت text را انتخاب و ok کنید.

سلام من در قسمت جستجو هر چی تایپ میکنم هیچ اتفاقی نمیوفته. ممنون میشم کمک کنید

پاسخ:
با سلام
فایل را یک بار دیگر دانلود کنید .
توجه بفرمایید در سلول C4 تنها می بایست موارد تایپ شود. (سلول مقابل جستجو براساس)
پس از تکمیل "جستجو براساس" ، با تغییر سلول B6 موارد در صورت موجودیت ارجاع داده می شود.

سلام 
فیلد جستجو کار نمیکنه به محض اینکه فایل اکسل رو enable میکنم فیاد جستجو "موجود نیست" میشه
موارد که در بلاتوضیح داده شد انجام داده ولی باز مشکل رفع نگردید
با تشکر


۲۰ بهمن ۹۴ ، ۱۲:۲۶ مرتضی جربان
سلام 
ممنون من خیلی به دفترچه تلفن نیاز دارم
ولی هیچ اطلاعاتی نمیتونم وارد کنم 
لطفا راهنمایی کنید 
پاسخ:
سلام
احتمالا فایل را از حالت PROTECT خارج نکرده اید.
در بالای صفحه پییغامی وجود دارد که با ENABLE کردن آن مشکل برطرف خواهد شد.

۰۳ اسفند ۹۴ ، ۱۰:۱۴ علی حسین زاده
سلام. آیا امکان دارد آموزش چگونگی تهیه این فایل را هم در سایت قرار دهید؟
پاسخ:
سلام به شما
عرض کنم در طراحی تمامی فایل های خانه اکسل سعی بر این شده که از ساده ترین اطلاعات اکسلی نمونه های کاربردی تهیه شود تا دوستان بتوانند به راحتی از مطالب استفاده کنند.
در این فایل هم به غیر از فرمول موجود در سلول C6 مابقی موارد بسیار ساده تشریح شده و شما میتوانید به سادگی الگوبرداری کنید.
از طرفی مناسب ترین شیوه یادگیری تهیه فایل کاربردی با اکسل ، دسته و پنجه نرم کردن با فایل های مختلف است پس شما شروع به کار کنید و سوالاتتان را با ما مطرح کنید تا در اسرع وقت پاسخگویتان باشیم.
سربلند باشید.

کاری ساده ولی خیلی خوب خیلی متشکرم
پاسخ:
با سلام
سادگی شرط آموزش کاربردی است.
موفق باشید.
سلام
ممنون از شما بابت این فایل
اگر بخوام برای یک شخص چند تا شماره تعریف کنم به مشکل میخورم
پاسخ:
با سلام
شما می توانید شماره تلفن های آن شخص را با شماره گذاری نام شخص از هم تفکیک کنید.
یعنی مثلا برای شرکتی با نام A شما می توانید بار اول نام را A1 و شماره اول را ثبت کنید و بعد  A2 و الی آخر تا شماره ها از هم تفکیک شود.

با سلام وعرض ادب

چطور سطر  ها رو اضافه کنیم ،چونکه مخاطبین من حدود 700 نفر هست ، میخوام اطلاعات شونو رو داخل دفتر تلفن وارد کنم

پاسخ:
با سلام. در این فایل از تیبل استفاده شده است کافی به آخرین سطر رفته و محدوده تیبل را به سمت پایین درگ کنید.
با سلام و تشکر بابت سایت خوبتون

من هر موردی رو که جستجو می کنم عبارت موجود نیست را نمایش می دهد و ایراد کار کجاست ؟
پاسخ:
با سلام
موارد در پست های قبلی ذکر شده لطفا بررسی نمایید.

با سلام

این فایل روی اکسل 2013 جواب میده ولی روی ورژن 2016 موفق نشدم. ارور "موجود نیست" رو میده. من حدس میزنم مشکل از indirect باشه. شاید یه تغییراتی کرده. میشه لطفا بررسی کنید؟
پاسخ:
با سلام
بنده روی اکسل 2016 فایل رو تست نکردم .
 برای برطرف کردن مشکل می توانید از فایل همگام سازی ورژن ها استفاده کنید اما بهتر همان است که به طور کلی از ورژن پایین تر استفاده کنید.

سلام و عرض ادب
از این نرم آفزار کمال تشکر رو دارم
تلگرام دارید ؟ که آموزش تصویری برای استفاده بهتر از این دفتر تلفن رو بدین 
و پاسخ به سوالات رو تصویری بدین
پاسخ:
با سلام
خیر . هنوز بخش تلگرام ما راه اندازی نشده دوست عزیز.
شما سوالاتتون رو در همین قسمت بپرسید.
مچکرم

سلام. واسه من سرچ نمیکنه. کامنت ها رو هم خوندم. متوجه نشدم. اکسل 2013 دارم. ممنون میشم راهنمایی کنید. الان یک اسم رو وارد کردم با مشخصات. ولی وقتی فامیل رو میزنم، شماره تلفن رو نمیاره
با سلام 
ممنون از این برنامه قشنگ  تون .من خیلی به این دفتر تلفن نیاز دارم . شماره تلفنم رو میزارم اینجا . چونکه سوالاتم زیاده  .لطفا بهم sms بدین خودم تماس میگیرم 

بازم ممنونم 

09153401292  سعیدرضا خاکسفیدی
پاسخ:
با سلام
برای ارتباط با ما از منوی سایت گزینه تماس با ما را انتخاب کنید .

سلام
ممنون از مطلب خوبتون
برای من هم قسمت سرچ کار نمیکنه
آفیس ۲۰۱۳ دارم
مواردی هم که گفته بودین در نظرات قبلی رو رعایت کردم
اگر طرز ساختن فایل را میگفتین که دوستانی که مثل من با این مشکل مواجه هستن خودشون بسازنند و مشکل اشون حل بشه، فکر میکنم بسیار کارگشا بود
با سپاس
بی نظیره کارتون . باید هزینه ای براش در نظر می گرفتید
پاسخ:
ممنون از توجه شما :)
با سلام و احترام
در صورتیکه چندین نام مشابه در دفترتلفن باشد چگونه میشود همه آنها را مشاهده کرد؟
زیرا برنامه فقط یکی از نامها را نشان میدهد.
ومشکل دیگر اینکه هنگام جستجو باید حتما نام کامل تایپ شود و اگر قسمتی از نام تایپ شود مخاطب را پیدا نمیکند
با تشکر از زحماتتان
پاسخ:
با سلام
در ارتباط با مورد اول می توانید با استفاده از شماره گذاری موارد تکراری به فرض مثال a1 ، a2 و ... این مشکل را برطرف کنید.
اما در ارتباط با مورد دوم این فایل یک نمونه ساده از دفترچه تلفن اکسل است و بیشتر جنبه آموزشی دارد بنابراین محدودیت های خاص خود را خواهد داشت چناچه به یک فایل پیشرفته تر و جامع تر نیاز دارید از طریق سفارش پروژه اکسل در منوی بالا اقدام نمایید. با سپاس
سپاس
با سلام و خسته نباشید
من این برنامه رو شش بار دانلود کردم درست کار نمیکنه .
لطفا راهنمایی بفرمایید .
باتشکر.

پاسخ:
با سلام
لطفا بفرمایید فایل چه مشکلی دارد تا برطرف بشه.

۰۷ دی ۹۵ ، ۱۱:۲۴ شرکت پارس گلفا
سلام  ممنون و خسته نباشید بسیار عالی و خوب و مورد رضایت پیشنهاد میدهم حتما استفاده کنند دوستان
سپاسگزارم

با سلام چرا دانلود نمیشه؟
پاسخ:
سلام لینک دانلود تست شد مشکلی نداشت.مجدد تلاش بفرمایید
۱۷ دی ۹۵ ، ۱۸:۲۸ الناز محمدی
سلام تشکر
پاسخ:
سلام . ممنون از همراهی شما.
سلام
میخواستم یه توضیح بدید که
چه جوری میشه تعداد سلولهایی که یک رنگ خاص هستند رو بدست اورد
پاسخ:
سلام از چند روش ابتدایی میتونید استفاده کنید مثلا با استفاده از find میتونید رنگ مورد نظر رو سرچ کنید تا متوجه تعداد سلول ها بشید.
تابع زیر رو هم می تونید ابتدا توی ویژوال تعریف کنید و بعد ازش درون اکسل استفاده کنید :

Function ColorFunction(rColor As Range, rRange As Range, Optional SUM As Boolean)
Dim rCell As Range
Dim lCol As Long
Dim vResult
lCol = rColor.Interior.ColorIndex
If SUM = True Then
For Each rCell In rRange
If rCell.Interior.ColorIndex = lCol Then
vResult = WorksheetFunction.SUM(rCell, vResult)
End If
Next rCell
Else
For Each rCell In rRange
If rCell.Interior.ColorIndex = lCol Then
vResult = 1 + vResult
End If
Next rCell
End If
ColorFunction = vResult
End Function
سلام
خسته نباشید
برای من هم وقتی enable میکنم موجود نیست میشه...

سلام
ممنون از نرم افزار
میخواستم دفترچه تلفن اکسل به تلگرام وصل باشه
امکانش هست
ممنون
ببخشید یه مشکل داره دفترچه تلفنتون 
اونم این که جستجو رو وقتی میزنی اولین کلمه رو میاره
مثلا وقتی 3 تا رحمتی داری
اطلاعات اولین رحمتی رو میاره
پاسخ:
سلام میتونید با شماره گذاری اسامی هم نام این مشکل رو برطرف کنید مثل : رحمتی یک ، رحمتی دو و ...
توجه داشته باشید این یک نمونه فرمولی سادست و صرف نمایش قابلیت های اکسل است.

سلام و تشکر از فایل خوبتون.
دوستانی که اکسل 2016 هستن و فقط موجود نیست نشون میده فقط کافیه علامتهای ; داخل فرمول رو به  , تغییر بدن :)

پاسخ:
ممنون از شما
این به ورژن اکسل ارتباطی نداره هر کدام از دوستان در صورت برخورد به این مشکل میتونن این روش رو امتحان کنند.

باسلام

میخوام با استفاده از فرمول شما در یه اکسل دیگه همین رو طراحی کنم... اما متاسفانه امکانش وجود نداره و عمل نمیکنه

ctrl +f3  رو زدم تابعی به نام contact list رو دیدم فکر کنم بخاط اون باشه ... چون در فرمول اصلی به کار برده شده

میشه خواهش کنم از شما نحوه ایجادش رو توضیح بدید و همچنین در مورد این تابع

سپاس

سلام خسته نباشید، مرسی از برنامه جالبتون ، میخواسم بدونم در قسمت دسته بندی ها چطور عمل کنم من دسته بندی هام زیاد هست و اینکه چطور جلو اون قسمت شماره هام که زیاد هستن رو وارد کنم 
سلام هزاران بارتشکر
سلام خسته نباشید برنامه رو دانلود کردم همه چی عالی ولی در قسمتی که مربوط به جستجو میباشد هیچ عملیاتی انجام نمیده و جستجو نمیکنه.

سلام من دفترچه تلفن رو باز کردم طبق گفته شما هم تغییر دادم ولی اصلا مورد جستجو کار نمیکنه  و فقط کلمه موجود نیست میاد چکار کنم درست شه؟
امکان داره من اشتباه سرچ کنم ؟اگه اره میشه خواهش کنم طریقه درستش رو بگین
و اینکه میشه فیلد دیگه ای به جدول اضافه کرد
با سلام من فایل رو دانلود کردم باز میشه ولی اصلا نمیتونم چیزی داخل هر سلول تایپ کنم انگار فایل شبیه عکس اکسل شده که نمیشه داخلش چیزی تایپ کرد. اکسلم 2019 هست ممنون میشم پاسخم رو الان بدید
با سلام و وقت بخیر..
ممنون از فایل کاربردی و خوبتون..
نمیدونم چرا وقتی هر موردی رو تایپ یا کپی میکنم،و فونتش رو درشت می‌کنم، بازم فونتش ریز میمونه..یعنی خییلی فونتش ریزه،و اصلا نمیشه خوند..
ممنون میشم پاسخ بفرمایید

سلام . وقت بخیر

من میخواهم موقع جستجو هر عنوانی رو جستجو کردم سطر مورد نظر برام رنگی بشه 

آیا امکانش هست ؟

۱۱ ارديبهشت ۰۲ ، ۱۰:۱۰ ساحل قهرمانی

درود وقت بخیر من فایل رو دانلود کردم ولی قسمت سرچ کار نمیکنه

 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی