خانه اکسل

خانه اکسل مرجعی برای ارائه فایل های آماده اکسل و انجام پروژه اکسل از جمله حسابداری ، انبارداری ، فروش و تمام پروژه های تحلیلی و آماری شماست.

خانه اکسل

خانه اکسل مرجعی برای ارائه فایل های آماده اکسل و انجام پروژه اکسل از جمله حسابداری ، انبارداری ، فروش و تمام پروژه های تحلیلی و آماری شماست.

خانه اکسل

* آموزش و تبادل اطلاعات در زمینه نرم افزار پرقدرت اکسل
* انجام تمام پروژه های تحت اکسل
* طراحی انواع سیستم هوشمند تحت اکسل
* ارائه کننده محصولات هوشمند تحت اکسل
* ایمیل : excelp4@gmail.com
* وبسایت جدید ما : https://excelit.ir/

تبلیغات

آخرین نظرات

  • ۱۹ بهمن ۰۲، ۱۸:۰۳ - مهرداد
    1

دانلود دفتر معین تحت اکسل

يكشنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۴، ۰۲:۱۲ ب.ظ

دفتر معین

سلام به همه ی دوستان

در بعضی از موسسات جریان کار به ترتیبی است که نیاز به تهیه اطلاعات تفضیلی یا جزئیات بعضی از فعالیتهای مالی می باشد . این گونه اطلاعات را نمی توان به آسانی از دفترکل استخراج نمود ، در نتیجه از دفاتری که جنبه کمکی و فرعی دارند و به نام دفتر معین خوانده می شوند ، استفاده می گردد .

در فایل زیر یک دفتر معین به صورت ساده و کاربردی تحت اکسل طراحی شده و همچنین امکان گزارش گیری در فواصل تاریخی مختلف نیز تعبیه شده.

توجه داشته باشید که رعایت نکات زیر در استفاده از این فایل الزامی است :

1. در قسمت هایی که فرمول نوشته شده تغییری ایجاد نشود مگر با اطلاعات کافی.

2. برای وارد کردن تاریخ مثلا 1394/01/01 می بایست به این صورت 940101 این تاریخ را وارد کرد.

استفاده از این فایل با ذکر منبع بلامانع است.

دریافت فایل دفتر معین تحت اکسل
عنوان: دفتر معین
حجم: 47.4 کیلوبایت

شما می توانید با کلیلک روی " نظر " در قسمت پایین این مطلب هرگونه سوال و نظری را با ما در میان بگذارید.

نظرات  (۲۶)

سلام

خداقوت واقعا دستتون درد نکنه

خیلی زیبا و شکیل

مرسی

پاسخ:
سلام
ممنون از لطفتون.

ممنون
جالب بود
بسیار عالی سپاسگذارم
یک دنیا ممنون
خیلی کار حرفهای انجام دادید
خیلی ممنون
ممنون بسیار عالی 
خدا خیرتون بده
سلام
دفتر معین رو میتونین طراحی کنید که حداقل 300 مشتری رو بتونم وارد کنم و هر صفحه یا کد مربوط به یکی باشه
شماره تماس 09132446703

دستتون درد نکنه
سلام / جدولی که دانلود میشه تا حدودی همون جدولی هستش که من دنبالش بودم ولی دوتا ستون کم داره / insert  هم که غیر فعال هستش / اگه ممکن راهنمایی بفرمایید چطور می تونم دوتا ستون اضافه کنم/ یک ستون بین ردیف و تاریخ و یک ستون هم در انتها بعد از ستون باقیمانده / اگه پیام رو روی ایمیل ارسال کنید ممنون می شم/ 

سلام و وقت بخیر

با تشکر از سایت و اظلاعات مفیدتون

فایل را دانلود کردم ولی مبالغ که 9 رقمی میشه مانده حساب بصورت ######### نمالیش داده میشه . مشکل از کجاست؟

The technique of collecting most of these number-deposit bonuses is
rather straightforward, also.
واقعا دستتون درد نکنه خیلی کمک کرد
خیلی مفید بود. تشکر
سلام وقت بخیر..ممنون از برنامه خوبتون... فقط من یه مشکل دارم ... وقتی فایل رو دانلود کردم فقط تا ردیف 4 جمع بدهکار و بستانکار  رو در جدول باقیمانده نمایش میده... ممنون میشم راهنماییم کنید این مشکل رو برطرف کنم
خیلی خوووووبب بوووود ممنوووون بازهم بزارین ازین مطلبای کاربردی

متاسفانه نمیتونه فرق 10000 با 1000 را تشخیص بده

 

سلام ممنون از برنامه خوبتون خیلی کمک کرد 

با سلام باتشکر از زحمت شما و برنامه خوبتون دفتر معین با آفیس 10 سازگاری نداره اگه امکان داره رفع مشکل بفرمائید

۲۹ بهمن ۰۰ ، ۱۹:۵۴ سیّدشاهین

سلام

سال 1400 را چطور وارد کنیم.

بسیار عالی سپاس

واقعا ممنون از زحمت هاتون 

سلام و عرض خسته نباشید
آرزوی موفقیت برای تک تک لحضه هاتون رادارم 
ممنون از فایلی که دراختیار عموم قراردادید
و تشکر میکنم از زحماتتون

آقا خیلی ممنون من خیلی فرمول نویسی بلد نیستم با این فایل کارم خیلی راه افتاد 

باز هم تشکر

۱۹ آبان ۰۲ ، ۱۵:۳۶ زینال زاده

درودبرشما مطالب آموزنده ای هست سپاسگزارم

سلام. باقیمانده مبلغ رو در تمام جدول نشون میده  میشه فقط تا قسمتی ک جدول پر شده باقی مانده نشون داده بشه!؟؟

سلام وقت بخیر من فایل رو خریداری کردم عالی هستش فقط یه مشکلی دارم الان تعداد شیت های من بیشتره الان چیکار کنم به جدول ها هم نمیشه اضافه کرد میشه راهنمایی کنید ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی