خانه اکسل

خانه اکسل مرجعی برای ارائه فایل های آماده اکسل و انجام پروژه اکسل از جمله حسابداری ، انبارداری ، فروش و تمام پروژه های تحلیلی و آماری شماست.

خانه اکسل

خانه اکسل مرجعی برای ارائه فایل های آماده اکسل و انجام پروژه اکسل از جمله حسابداری ، انبارداری ، فروش و تمام پروژه های تحلیلی و آماری شماست.

خانه اکسل

* آموزش و تبادل اطلاعات در زمینه نرم افزار پرقدرت اکسل
* انجام تمام پروژه های تحت اکسل
* طراحی انواع سیستم هوشمند تحت اکسل
* ارائه کننده محصولات هوشمند تحت اکسل
* ایمیل : excelp4@gmail.com
* وبسایت جدید ما : https://excelit.ir/

تبلیغات

آخرین نظرات

  • ۱۹ بهمن ۰۲، ۱۸:۰۳ - مهرداد
    1

نظرسنجی شماره یک

سه شنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۵۹ ق.ظ

مدتی هست که وبلاگ خانه اکسل برای شما همراهان عزیز تقریبا روزانه یک مطلب آموزشی درباره نرم افزار اکسل قرار میده و میشه گفت توی این مدت ، آموزش یک طرفه بوده یعنی یک مطلب قرار گرفته حالا ممکنه دوستان استفاده کرده باشن ممکنه هم اونطوری که باید و شاید استفاده نکرده باشند. برای همین ما تصمیم گرفتیم که یک بخشی رو به این مسئله اختصاص بدیم و رابطه رو با شما عزیزان هر چه بیشتر نزدیک تر کنیم تا بتونیم مطالب رو با شکل و صورت بهتری به شما ارائه بدیم.

این رو هم بگم که این وبلاگ آماده جواب دادن به سوالات اکسلی شماست و حتی از سوالات شما برای ایجاد تاپیک هم استفاده میشه تا هم در مورد مطلب بحث بشه هم سوالات مشابه حل بشن.

شما می تونید سوالاتتون رو در قسمت کامنت هر موضوع بپرسید و یا اینکه به صورت مستقیم از قسمت تماس با من وبلاگ اینکارو انجام بدید.

به عنوان اولین بحث خوشحال میشم که دوستان نظراتشون رو توی قسمت کامنت همین مطلب درباره نحوه آموزش این وبلاگ و اینکه آیا مطالب قابل انتقال هستند رو بشنویم!

ممنون از همراهیتون . وبلاگ خانه اکسل

نظرات  (۲)

سلام  
خدا قوت همینطور ادامه بدید.
پاسخ:
سلام مرسی دوست عزیز.
۰۷ تیر ۹۴ ، ۱۷:۰۴ محمد جعفر عاشوریان
سلام
خیلی کار خوبیه.
ادامه بدید.
هر کمکی هم از دستم برمیاد در خدمتم.
با تشکر و احترام
mohammad2060
پاسخ:
سلام خیلی ممنون از توجه شما.
بودن شما دلگرمی ماست.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی